poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Sierpniowy HAUL zakupowy








 Ostatnio odebrało mi rozum. Wiecznie coś kupuje! Starałam się unikać sklepów , naprawdę starałam się ... Niestety internet mam wszędzie - praca, dom , telefon... I tak poczyniłam owe zakupy. Muszę troszeczkę przyhamować , gdyż w przyszłym miesiącu szykuje mi się weekend w Londynie ( pierwszy mecz NFL ) a tam również chce pobuszować po sklepach .

 Uprzedzam- będzie dużo zdjęć. Wszystkie potrzebne opisy i linki będą pod zdjęciami po to, żeby nie przedłużać niepotrzebnie tego posta :)


1. Pędzle taniochy z Amazon- wyjątkowo dobre jak na swoją cenę (LINK).
2. Gumki do włosów.
3.Serum RapidLash - oferta dnia na Amazon, 50% zniżki.
4. Paletka do konturowania Sleek (dla cery jasnej)
5.NSpa miodowy scrub 
6. Puder matujący Collection 
7. Tangle Teezer kompaktowy 
10.NSpa serum do twarzy 
11.Maseczka oczyszczająca NSpa
12. Punktowy żel na pryszcze 


13. Kosmetyki mineralne Lily Lolo


14. Zestaw do paznokci hybrydowych (shellac) z lampą , lakierami, płynami oraz pilnikami.
15. Nowe woski Yankee Candle 



16. Zestaw Moschino
17. Liner Scandaleyes 

18. Botki z New Look, kolczaki oraz koszulka 

19. Koszulki Forever 21

20. Szczotka do mycia twarzy z Lidla Sanitas 


I co powiecie na moje zakupy ? Poszalałam , co ?

Pozdrawiam






4 komentarze:

  1. Ale wielkie zakupiska <3 Widzę same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te woski, Moschino ma wspaniały zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że wróciłaś :) chyba będę ostatnią blogerką, która kupi hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no, ile dobroci! :D Nie pozostaje nic innego jak teraz tylko testować :)

    OdpowiedzUsuń

Jezeli lubisz mojego bloga - polub go. Prosze nie zostawiac komentarzy typu - "wspolna obserwacja ? ty piersza".