środa, 26 sierpnia 2015

Idealny strój Plus Size na poniedziałek

Witajcie kochani !

I mamy poniedziałek... Najbardziej znienawidzony dzień tygodnia (przeważnie przez tych co pracują od poniedziałku do piątku).

Nie każdemu humor dopisuje - do tego grona i ja się zaliczam. Nie odzywam się co najmniej do południa ;)

I tak przed wami mój pierwszy outfit plus size. Według mnie idealny na poniedziałki. A jak wy myślicie ?

koszulka (z tyłu ma kaptur) - Forever 21 Plus, koszula- New Look, spodnie - Peacocks

Koszulka mówi sama za siebie :) No bo jak inaczej odzwierciedlić taki humor ?

źródło Google 

.............................................
Hi lovely people !

And its Monday again... The most hated day of the week  (for most people that work Monday to Friday ).

Not everyone is in a good mood- that's definitely me. I start talking around noon ;)

Here it is - my first plus size outfit . I think its ideal for Mondays. What do you think ?
The shirt said it all. How else would you reflect a mood like this?

2 komentarze:

  1. Haha, no tak, poniedziałek niefajny dzień, ja w dodatku zawsze mam pobudkę o 4;45 - nie cierpię ;)
    Miłego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń

Jezeli lubisz mojego bloga - polub go. Prosze nie zostawiac komentarzy typu - "wspolna obserwacja ? ty piersza".