środa, 19 sierpnia 2015

Kawaii Mama wita w nowym wydaniu !


                            

Cześć z was może mnie rozpoznać z bloga kawaiimama86.blogspot.co.uk (nie istniejący od paru miesięcy). Zdecydowałam wrócić do blogowania gdyż się za wami - wspaniałymi duszyczkami - stęskniłam i to nieziemsko! Moje życie było szare i nudne bez was. 
Tak więc wracam - odmieniona. Blog poza nową nazwą będzie zawierał inne treści. Będzie więcej lifestile : uroda, jedzienie, książki, filmy, tv i muzyka, nowości i wydarzenia z życia. Najczęściej poruszanym tematem będzie PLUS SIZE- moje życie w tym rozmiarze, problemy z tym związane, moda i wiele więcej . 
Mam nadzieje że moi starzy czytelnicy mnie znajdą a nowi zechcą czytać. Zapraszam wszystkich do czytania. 

Całuski ! 

........................................................................................................................................

Some of you might recognise me from my previous blog kawaiimama86.blogspot.co.uk ( stopt existing a couple months ago ). 
I decided to come back to blogging as I started to miss all of you my lovely people ! My life was grey and boring without you. 
Now I'm back - all new. My blog - beside the new name - will have a different content. It's going to be more of a lifestyle blog:beauty ,food, movies, tv and books ,new stuff and life events. The biggest topic on this blog will be PLUS SIZE- my life as a plus size person, problems that come with it, fashion and many more. 
I hope that all my old readers will find me and new ones decide to stay with me . Enjoy my blog. 

XOXO 


16 komentarzy:

  1. Super, bardzo lubię szeroką tematykę lifestyle. Życzę powodzenia w blogowaniu i jak najwięcej sukcesów! :)
    Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Czekam na kolejne wpisy i mam nadzieję, że będzie Ci z nami dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tematykę Plus Size więc na pewno będę odwiedzała ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w prowadzeniu tego bloga i dużo motywacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrót to najlepsza rzecz jaką zrobiłaś ! :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że wróciłaś, no i z niecierpliwością będę czekać na Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogowanie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się ciesze że wróciłaś po tak długim czasie :) pamietam, że byłaś jedną z moich pierwszych obserwatorek, a teraz moge się odwdzięczyć Ci tym samym.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super że wróciłaś! Obserwuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w pisaniu nowego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Jezeli lubisz mojego bloga - polub go. Prosze nie zostawiac komentarzy typu - "wspolna obserwacja ? ty piersza".