poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kosmetyczni ulubieńcy sierpnia.



Witajcie kochani ! 
Dzisiaj ulubieńcy kosmetyczni sierpnia (wiem, troszeczkę późno ale początek września to bardzo zabiegany czas dla każdego rodzica). 
Nie przedłużając wstępu - oto moi ulubieńcy. 



1. Aussie Take The Heat odżywka do włosów - mój mały cudotwórca ! 
2.Garnier Ultimate Blends Honey Treasures - jeden z lepszych z tej serii .
3. Burts Bees błyszczyk i pomadka ochronna w jednym ( w bardzo jesiennym odcieniu ).
4 .All The Jazz krem do skórek paznokci.
5.Teoxane Perfect Skin Refiner - rewelacyjny krem, ja używam na noc żeby z rana mieć twarz jak pupa niemowlęcia.
6. Lush Dark Angels- idealny produkt dla skóry mieszanej taka jak moja.
7.MonuSpa Rosewood Reviving Mist- używałam pod makijaż i super się sprawdza.
8.Sass - krem który powinna mieć każda kobieta ! Ale o tym recenzja już niedługo.
9.Imperial Leather Field of Dreams o zapachu anyżu i konwalii 



10. Nietypowy ulubieniec (i nie kosmetyczny)- słoik po kawie wykorzystany na woski :) 
11. Lakiery hybrydowe - moja nowa miłość ! Poniżej macie moje dwie pierwsze próby, nie takie złe moim zdaniem... Tym sposobem nawet krótkie paznokcie wyglądaj ładnie.



I to by było na tyle w sierpniu . 

Pa kochani xoxo

6 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy, lubie hybrydy robić komuś ;) sama mam tylko na nogach, bo u rąk za szybko mi się nudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery hybrydowe to też moja nowa miłość;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie na ostatnim zdjęciu świetne, bardzo ładne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma Garnier to jedna z moich ulubionych, najlepsza jest z niego żółta odżywka do suchych włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Jezeli lubisz mojego bloga - polub go. Prosze nie zostawiac komentarzy typu - "wspolna obserwacja ? ty piersza".